ForsideMariagerfjordMariagerfjord Kommune søger: Praksisnær implementeringsmedarbejder til Ældre og Omsorg

Mariagerfjord Kommune søger: Praksisnær implementeringsmedarbejder til Ældre og Omsorg

- Annonce -

JOBANNONCE: Praksisnær implementeringsmedarbejder til Ældre og Omsorg

I Mariagerfjord Kommune har vi taget hul på en spændende opgave med implementering af ældreloven. Pr. 1. marts 2025 søger vi derfor dig, der har et stærkt blik på praksis og brænder for at arbejde med praksisnær strategiimplementering og understøtte nye tiltag. .

I Mariagerfjord Kommune er vi i gang med at overgå til faste tværfaglige teams. Opgaverne spænder vidt fra afdækning af nuværende praksis, til udvikling, til implementering og slutteligt til forankring – dette med en overvægt af at drive konkrete processer på arbejdspladserne. Du skal samtidig være sparringspartner for ledelsen og arbejde aktivt med at skabe fælles retning i organisationen.

Vi forestiller os, at din hverdag bliver dynamisk og forskelligartet – og du skal trives med selvstændigt arbejde, være god til at prioritere din opgaveløsning og være nysgerrig og dygtig til arbejdet med forbedringsprocesser.

Der er tale om en nyoprettet 2- årig projektstilling med evt. mulighed for fastansættelse efter projektperiodens udløb

Opgaver som praksisnær implementeringsmedarbejder

Da der er tale om en nyoprettet stilling, har du mulighed for at være med til at præge opgaverne. Vi ved dog, der venter spændende opgaver indenfor blandt andet:

  • at give lokal ledelsesunderstøttelse og -sparring
  • at sikre struktur og fremdrift på de strategisk indsatser, der skal implementeres og forankres
  • at være primus motor på at indsamle viden og data før diverse opfølgninger og evalueringsnedslag
  • at have daglig fremmøde i teamsene – og blandt andet agere facilitator på lokale møder i samarbejde med ledere og øvrige relevante samarbejdspartnere så du gennem processer understøtter teamudvikling
  • at understøtte det lokale arbejde med kultur- og forandringsprocesser.

Hvem er du?

Vi forestiller os, at du:

  • brænder for at tilrettelægge gode implementeringsprocesser – og at du har en god proces-værktøjskasse
  • har et stærkt borgerperspektiv og holder for øje, at de forandringer vi som organisation skaber, skal opleves som forbedringer for borgerne
  • har erfaring med at tilrettelægge og understøtte organisatoriske forandringsprocesser
  • er god til at samarbejde med ledere og medarbejdere og mestrer at sætte dig ind i deres hverdag og de ”benspænd” større forandringer kan medføre
  • mestrer at skabe overblik over både succeser og udfordringer, og arbejder i den forbindelse dedikeret og løsningsorienteret med læring og udvikling
  • arbejder selvstændigt og er god til at byde dig til, når opgaven kræver det
  • er åben og nysgerrig i din tilgang til mennesker omkring dig.

Det er en klar fordel, hvis du har erfaring fra ældre- og omsorgsområdet og hvis du har ledelseserfaring i din rygsæk.

Vi tilbyder

  • En spændende nyoprettet tidsbegrænset stilling inden for et af velfærdsområderne, der er i udvikling både lokalt og nationalt.
  • En arbejdsplads i udvikling med mulighed for indflydelse og frihed under ansvar.
  • En kollegagruppe med høj faglighed og stort engagement.
  • Afvekslende arbejdsopgaver og en arbejdsplads hvor faglighed og refleksion vægtes højt og hvor vi løfter i samlet flok.
  • Mulighed for at sætte dit præg på stillingens indhold.
  • En organisation med højt til loftet og med plads til at vi eksperimenterer os klogere

I denne stilling får du rig mulighed for at bringe dine kompetencer i spil og præge udviklingsarbejdet både i Ældre og Omsorg samt i Social og Sundhed.

Læs om organisationen

Løn- og ansættelsesvilkår

Der er tale om en midlertidig stilling på fuld tid – du bliver ansat i Ældre og Omsorg med reference til chefen for Ældre og Omsorg. Du vil indgå i et fagligt fællesskab i Sekretariatet for Social, Sundhed og Omsorg. Løn aftales nærmere ud fra gældende overenskomst med mulighed for at forhandle tillæg ud fra dine kompetencer. Vi håber, at du kan tiltræde den 1. marts 2025 – stillingen er midlertidig indtil 1. juli 2027, men med evt. mulighed for fastansættelse efter projektperiodens udløb.

Du vil skulle arbejde i hele Mariagerfjord Kommune, hvorfor det er et krav, at du har gyldigt kørekort. Der er mulighed for kontorplads på Mariager rådhus, men vi forventer, at det meste af din arbejdsdag bliver brugt hos vores teams, lokaliseret på forskellige matrikler i kommunen.

Tidsplan

Ansøgningsfristen er den 13. januar 2025. Vi forventer at holde samtale den 17. januar 2025.

Tiltrædelse pr. 1. marts 2025.

Der indhentes kun referencer på den kandidat, der forventes ansat.

Oplysninger

Yderligere oplysninger om stillingen kan du få hos Chef for Ældre og Omsorg, Jonna Madsen på 29 44 76 22 (send venligst en sms og du vil blive ringet op).

Søg jobbet her

Skriv gerne i din ansøgning, at du fandt jobbet på Mariagerfjordposten.dk

Print Friendly, PDF & Email
- Annonce -
RELATEREDE ARTIKLER
- Annonce -

Seneste artikler