ForsideMariagerfjordTidsbestilling skal sikre bedre service i Mariagerfjord: Ydelsesservice ændrer praksis fra oktober

Tidsbestilling skal sikre bedre service i Mariagerfjord: Ydelsesservice ændrer praksis fra oktober

- Annonce -

Tidsbestilling skal sikre bedre service i Mariagerfjord: Ydelsesservice ændrer praksis fra oktober

Mariagerfjord Kommune annoncerer en vigtig ændring i Ydelsesservice, der træder i kraft fra oktober måned. For at optimere servicen og sikre en mere struktureret betjening af borgerne, vil det ikke længere være muligt at møde op uden en forudgående aftale, oplyser Mariagerfjord Kommune i en pressemeddelelse.

Fra den 1. oktober skal alle borgere, der har brug for hjælp til ansøgninger eller har spørgsmål til igangværende sager, booke tid på forhånd. Tidsbestillingen kan nemt foretages online via borger.dk eller på Mariagerfjord Kommunes egen hjemmeside www.mariagerfjord.dk.

Foto: Mariagerfjord Kommune

– Vi stræber hele tiden efter at forbedre vores service for at sikre, at alle borgere får den bedst mulige hjælp og opmærksomhed. Denne ændring er et vigtigt skridt i den retning. Med en struktureret tidsbestilling kan vi bedre tilpasse vores indsats og give hver enkelt borger den individuelle opmærksomhed, de fortjener. Det handler om at møde borgerne på den bedst mulige måde og sikre, at deres behov bliver imødekommet,” siger leder af Ydelsesservice Tina Quist.

Selvom de fysiske møder kræver tidsbestilling, vil Ydelsesservice fortsat være tilgængelig for telefonisk rådgivning på 97 11 33 00 i følgende tidsrum:

  • Mandag til onsdag: 08.00 – 15.30
  • Torsdag: 08.00 – 17.00
  • Fredag: 08.00 – 12.00
Print Friendly, PDF & Email
- Annonce -
RELATEREDE ARTIKLER

Det nye menighedsråd i Hobro Sogn

Coop satser på Brugsen

- Annonce -

Seneste artikler