Tredje bus stjålet i Hobro på få dage
Nordjyllands Politi oplyser onsdag morgen, at de igen har modtaget en anmeldelse om en stjålet bus fra Hobro Station.
Tyveriet er sket den 23. juni omkring klokken 04.00, og denne gang er der tale om en regionalbus i de karakteristiske blå, gule og hvide farver.
Det er tredje gang på kort tid, at en bus bliver meldt stjålet fra Hobro, og sagen vækker derfor ekstra opsigt.
Ifølge Nordjyllands Politi kan bussens position spores, og derfor håber man på en hurtig opklaring.
- “Denne gang kan anmelder via sporing se, hvor bussen er, så vi håber, at den bliver fundet relativt hurtigt,” oplyser Nordjyllands Politi.
Politiet oplyser samtidig, at den bus, der blev stjålet fra Hobro Station natten til mandag den 22. juni, tirsdag blev fundet i Aarhus Midtby. Den første bus, der forsvandt fra Hobro Busterminal, blev ligeledes fundet igen efter kort tid.
Dermed har der på få dage været tre anmeldelser om stjålne busser i Hobro.
Politiet hører gerne fra borgere, der har set noget mistænkeligt ved Hobro Station omkring klokken 04.00 natten til den 23. juni. Oplysninger kan gives på telefon 114.







