Endnu en bus stjålet fra Hobro – politiet leder efter forsvundet Scania
Nordjyllands Politi har modtaget endnu en anmeldelse om en bus, der er blevet stjålet fra Hobro Station.
Ifølge politiet er tyveriet sket natten til mandag den 22. juni klokken 00.44. Der er tale om en Scania-bus, som ifølge anmelderen formentlig var låst, da den forsvandt.
Politiet oplyser, at det endnu ikke har været muligt at spore bussens placering, og der er derfor ingen oplysninger om, hvor køretøjet befinder sig.
Sagen vækker ekstra opsigt, fordi det er anden gang inden for kort tid, at en bus forsvinder fra Hobro. Tidligere på ugen blev en anden bus meldt stjålet fra Hobro Busterminal. Den blev senere fundet igen, efter at politiet fik kontakt til køretøjet på motorvejen og standsede det.
Det er endnu uvist, hvor den forsvundne bus befinder sig, og om der er en sammenhæng til den bus, der få dage tidligere blev stjålet fra Hobro Busterminal og senere fundet igen.







